• ۱۴۰۳-۱۱-۱۷
  • hziaee@gmail.com
  • 09123445411
  • سخنرانی با موضوع «کاربرد هوش مصنوعی » در انجمن روابط عمومی ایران

    سخنرانی با موضوع «کاربرد هوش مصنوعی » در انجمن روابط عمومی ایران

    دویست و هشتاد و چهارمین نشست علمی- تخصصی انجمن روابط عمومی ایران در تاریخ چهارشنبه 12 دی ماه 1403 در محل سالن اجتماعات شکت توزیع نیروی برق تهران برگزار شد.

    دراین نشست دکتر حمید ضیایی پرور پیرامون کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی سخنرانی کرد و دکتر بیتا شاه منصوری در زمینه اهمیت تحلیل محتوا به عنوان ابزار کلیدی برای تحقیق و پژوهش در روابط عمومی مطالبی را بیان کردند. این جلسه با استقبال بسیار خوب علاقه مندان و همکاری عالی شرکت توزیع برق تهران بزرگ برگزار شد.
    در این نشست از خانم دکتر رضایی مدیر روابط‌عمومی آن شرکت تقدیر و آقای محمد رضا پارسیان که از مدیران فعال روابط عمومی است به عنوان نماینده انجمن در استان تهران معرفی شد.
    همچنین انجمن اهدا عضو اقدام به عضو گیری نمود و انجمن هموفیلی آقای رفیعی را به نمایندگی از انجمن به عنوان سفیر انجمن هموفیلی معرفی کرد.

    دکتر حمید ضیایی پرور در جمع اعضای انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی، ارتباطات و رسانه ، اظهار داشت:

    هوش مصنوعی مولد، شاخه‌ای از هوش مصنوعی است که در آن ماشین‌ها می‌توانند به طور مستقل محتوای جدید و منحصر به فرد ایجاد کنند. کاربردهای اصلی هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی عبارتند از:  پیاده سازی چت بات‌ها: برای خدمات مشتریان و کال سنتر، استقرار مدل‌های جعل عمیق: برای تقلید از افراد و حتی تقلید از برخی افراد خاص، پاسخ به ایمیل‌ها و پیام‌های مشتریان و مخاطبان، ایجاد آثار هنری واقع گرایانه: با سبک و استایل خاص، تولید و ادیت محتوا در سراسر رسانه‌ها: مانند متن، ویدئو، صوت و تصویر، تولید شعر، داستان، لطیفه، سناریو، تولید مقاله، کتاب، تحقیق، تولید محتوای متنی، فیلم، عکس، انیمیشن، کارتن، ویدئو، خلق نقاشی‌های هنری، پوستر و طراحی گرافیکی.

    وی افزود: برخی از کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی عبارتند از :

    • تولید محتوای خودکار (متن، تصویر و ویدئو).
    • مدیریت شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی انتشار.
    • تحلیل احساسات و بازخورد مشتریان.
    • شخصی‌سازی پیام‌ها و کمپین‌های ارتباطی.
    • شناسایی و مدیریت بحران‌های رسانه‌ای.
    • مانیتورینگ اخبار و رصد رسانه‌ها.
    • تحلیل داده‌های روابط عمومی و گزارش‌دهی.
    • پیاده سازی چت بات در هسته کال سنتر و CRM
    • باکس چت هوشمند در پرتال سازمانی
    • بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی و روابط عمومی.